Lähetykset ja palautukset
Pakettilähetys
Paketit lähetetään yleensä 2 päivän kuluessa maksun vastaanottamisesta, ja ne lähetetään Posti:n kautta seurannan ja luovutuksen kanssa ilman allekirjoitusta. Jos haluat toimittaa Postilla vaaditulla allekirjoituksella, veloitetaan lisämaksu, joten ota meihin yhteyttä ennen tämän tavan valitsemista. Minkä tahansa lähetyksen valitsetkin, annamme sinulle linkin, jolla voit seurata pakettiasi verkossa.
Toimituskulut sisältävät käsittely- ja pakkauskulut sekä postikulut. Käsittelymaksut ovat kiinteitä, kun taas kuljetusmaksut vaihtelevat lähetyksen kokonaispainon mukaan. Suosittelemme ryhmittelemään tuotteet yhteen tilaukseen. Emme voi ryhmitellä kahta erillistä tilausta erikseen, ja jokaisesta niistä veloitetaan toimitusmaksu. Pakettisi lähetetään omalla vastuullasi, mutta herkät esineet on suojattu erityisellä huolella.
Laatikot ovat reilun kokoisia ja tavarasi ovat hyvin suojattuja.
Nouto Myymälästä
Lähetys on noudettavissa myymälästämme Kissalankuja 7, 21800 Kyrö, sen aukioloaikoina. Ei toimituskuluja.
Tuotteiden palautus tai vaihto
Tuotteilla (24 % alv) on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen ja tuotteen pakkauksen tulee olla käyttämätön, ehjä ja sen pitää olla pakattuna alkuperäiseen tuotepakkaukseen.
Hyvitämme tilauksen, kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautetun lähetyksen ja tuotteen.
Reklamaatiot – vioittunut tuote tai virheellinen toimitus
Pyydämme lähettämään kaikki tilaukseen, toimitukseen tai tuotteisiin liittyvät reklamaatiot seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen info(a)mekry.fi. Mikäli tuote on vioittunut tai rikkoutunut kuljetuksen aikana tai olet saanut virheellisen toimituksen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin voit sopia mahdollisesta palautuksesta tai korvaavan tuotteen lähettämisestä.
Palautusten tai reklaamaatioiden yhteydessä pyydämme, että ilmoittaisit ystävällisesti:
palautuksen syyn
tilaajan tunnistetiedot (nimi / verkkokaupan tilausnumero)
haluatko palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle ja hyvitämme vain mahdollisen hintaeron
tilauksen hyvitystä varten tarvitsemme tilinumerosi
Tilauksen peruminen
Voit peruuttaa tilauksesi, jos toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta voit ilmoittaa osoitteeseen info(a)mekry.fi. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös eMekry.fi pidättää itsellään oikeuden tilauksen perumiseen, jolloin palautamme rahat asiakkaan tilille.